Wednesday 7 December 2011

★ My Bachelorette Party ★

Hehehe...entry kali ni nk crita pasal celebrate my Bachelorette Party bersama teman-teman tercinta...
pada tanggal 3 December 2011
Sesungguhnye aku amat terharu dengan commitment yang telah korang berikan pada aku for celebrate BP ni....T____T sayang korang sampai pengsan~

Hahahaha...memang menarik, ada suka, ada duka...letih tapi happy sgt...

Tq.....tak sangka plak ada Banner sekali...memang vast sgt k...

Aktiviti pertama 
Mesti la MAKAN dulu....bagi lemak sket badan 

Aktiviti Kedua:
Malam party tu kami ada buat game....mcm-mcm game versi Korea kami buat...adooii...nk tegelak bile aku ingt balik game malam tu...bnyk gelak dari maen...

Aktiviti Ketiga : 
Aktiviti ni memang tk ku sangka ye....dorang wat suprise celebrate Birthday aku...perghh..sungguh awal...tapi tak mengapa....aku suka...atleast korang ingt nk celebrate...after sesi potong kek...ada sesi sedih iaitu sesi membaca surat-surat dari kalian semua....huk..huk..T____T (TQ FOR UR LETTERS)
Then aku dapat hadiah yang sangat membuatkan perasaan aku gembira + terharu ye...pas bukak sampul terus menjerit n nangis...kahkah...(dasar pompuan)
Perrghhh...ni la adiah paling BESTTT dalam idop aku....
LEE HONG KI!!!!!
Tq sayuang
(★ Rina Idayu NinieSally ★)

Ni antara gambar yg telah di ambil after Party...hari nk "check out"
★ Rina ★ Me ★ Ninie ★ Fatin ★ Awin★

 ★ Rina ★ Me ★ Ninie ★ Fatin ★ Awin★ Ainn ★


 ★ Fatin ★ Rina ★ Ainn ★ Ninie ★ Me ★
★ Rina ★ Me ★ Ainn ★ Fatin ★ Awin★

 ★ Rina ★ Me ★ Ninie ★ Fatin ★ Awin★

Tq yg tk terhingga kepada Organizer dan juga teman-teman
Rina Idayu NinieAinnAwinFatin
Dan tak lupa juga pada 
 ★ SallyYanaBeba

LAST SKALI AKU NK BAGI TAU....AKU SAYANG KORANG SAMPAI BILA-BILA!!!!!!!!!
PANG!!! (TAMPAR MUKA KORANG LELAJU)
hahahaaaa.....bye!

-ⓧⓞⓧⓞ-
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

No comments:

Post a Comment