Friday 28 October 2011

☞ Got calls from unknown number...???

Sekarang ni mcm2 teknik untuk dapat customer from phone calls, tk tau la tipu ke tk kn....so baru-baru ni aku dapat bnyk incoming calls....kadang missed call dari nombor yg tk dikenali. Aku ni malas betol nak angkat call kalo bkn dari owang yang penting-penting ni....contoh call sebab suh wat insurance, credit card, daftar tu...daftar ni....

So, solution aku nk tau sape pemanggil tu...aku pun search la kt tenet....search kt cni:
http://whocallsme.com/

Ceh...baru ku tau....sape yg selalu call tu....
  1. Agen AIA
  2. Agen Air Asia (insurance)
  3. Credit Card..




So.....korang....berhati-hati ketika ingin menjawab telepon tu....
t jadi mcm aku dok dengar owg tu bebel mcm hape ntah....

▂ ▃ ▅ ▆ Set no tu kt HP ▆ ▅ ▃ ▂

No comments:

Post a Comment